Jag borde göra så mycket..

..Men känner ingen ork eller motivation alls! Jag har ju en vattenläcka i mitt badrum, så på måndag ska dom börja fixa det, borde ta tag i att börja städa där och ta ut alla saker därifrån, men orkar inte.
Jag har faktiskt suttit och pluggat på förmiddagen, men borde kolla igenom hjärtat som vi ska ha prov på om några veckor.. men orkar inte.
Jag känner mig en aning lat idag, haha :)
 
Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen sen ska jag till stallet, ska bli kul :) Måste komma på nån bra övning till morgondagens ridpass, hästen är så förbaskat stark tycker jag.. Hitills har vi gjort mycket övergångar och halter och förra gången gick det rätt bra faktiskt! Imorn ska jag nog ge mig på galoppen så han rids igenom ordentligt.
 
Nu ska jag ta tag i alla saker som jag ska göra ;)
 
Känner mig lite såhär idag, haha :)
 
 
 

Kommentera här: