Tisdag..!

God morgon!
Den här veckan har jag sportlov, det var längesen man hade, haha :) Vi har fått ett par uppgifter från skolan som vi ska göra under lovet.
Idag ska Mollan till sin pappa, men vi har hunnit med en del skoj också när hon vart hos mig :)
 
I söndags var vi i Mjölby simhall och min lilla unge kan simma!? Med simpuffar förstås, men hon har ju inte gått i någon simskola eller så, så jag vet inte riktigt vart eller hur hon har lärt sig att simma, haha. Snacka om att jag vart förvånad ;)
 
Sen har vi haft ett himla flyt, i fredags när vi var i stallet så nämner en att deras shettis är ledig ett par dagar i veckan om Molly skulle vara intresserad, och det var hon ju såklart! Himla smidigt att vi rider i samma stall Mollan och jag :) Pingu som hästen heter är jätte snäll och en riktig barnponny :) Igår var vi ute tillsammans med ägaren och fick mer info om hans mat os.v sen fick Molly rida lite. Hon har ju inte ridit sedan i höstas men hon kom ihåg allt, jätte duktig! Hon kan göra halt och få igång hästen i skritt :) Igår fick hon även träna balansen och stå upp i stigbyglarna ett tag och det gick jätte bra!
 
Jag har hittat såå söta ridbyxor till henne, dom är självklart rosa ;) Den lilla damen fyller ju år nästa månad så jag vet precis vad jag ska ge henne i present :)
 
  
 
 
 
 
 

Kommentera här: