Vad är inne?

Har nyss kommit hem, har suttit och pluggat med några andra i skolan idag inför provet på måndag! Känner mig jätte duktig ;)
 
Men nu får ni hjälpa mig! Molly lånar jämt min telefon för att spela spel på, hon fyller 6 år i mars och jag går i tankarna att jag ska köpa typ ett Gameboy eller något liknande. Men Gameboy finns väl inte ens längre? Finns det något liknande?
Eller något annat bra spel för 6 åringar?
 
 
 
1 Hafen:

skriven

Jag har en sexåring och en fyraåring. Bäst för oss är helt klart olika spel till surfplattan. Finns allt möjligt bra där.

Sen har ju Nintendo en del små spelkonsoler. Som DS och 3DS. Men har du surfplatta så skulle jag helt klart rekommendera spel där i stället. :-)

Svar: Jag har en surfplatta och laddat ner spel nu som duger åt lilla damen :)
magochtarm.blogg.se

Kommentera här: